Wij gebruiken cookies om je de best mogelijke service te kunnen bieden en onze advertenties aan te passen aan jouw interesses. Ga hiermee akkoord door verder te surfen op ao.nl of lees hier meer over cookies.

OK

Hoe kunnen we je helpen?

  • FAQs

  • Hoe en wanneer kan ik bestellen?

    Je kunt artikelen bestellen via deze website of bij de klantenservice. De klantenservice is te bereiken op het nummer 030 8080 700 en is geopend op de volgende tijden:

    • Maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur.
    • Zaterdag van 8.30 tot 17:00 uur.
    • Zondag van 12.00 tot 17:00 uur.

  • Hoe wordt ik op de hoogte gehouden van de tijdstip van levering?

    Dat verschilt of je apparaat wordt geleverd door onze partner PostNL of ons zelf. Algemeen worden onze apparaten vanaf 7:00 uur 's morgens uitgeleverd. Je ontvangt de volgende communicatie over het tijdstip van levering:

      AO bezorging:

    • De avond voor de leveringsdag ontvang je rond 21:30 uur een sms'je en een e-mailmet een leveringsvenster van 4 uur.
    • Via de link in de email en sms kun je op de dag van levering vanaf 7:00 uur je bestelling volgen.
    • Ongeveer 30 minuten voor levering bellen de chauffeurs je nog even op, om aan te geven dat ze er bijna zijn.

    Heb je jouw bestelnummer nu bij de hand? Klik dan hier om je AO levering direct te kunnen volgen.

      PostNL bezorging:

    • Je ontvangt op de dag van levering voor 7:30 uur een email en sms met een tijdsvenster van 3 uur.
    • Via de link in de email kun je je bestelling volgen.
    • Ongeveer 30 minuten voor levering ontvang je nog een sms, om aan te geven dat de chauffeurs er bijna zijn.

    Als je een los apparaat van minder dan 31 kg besteld (bijv. kleine magnetrons, afzuigkappen en kookplaten) kan het zijn dat je bestelling door de pakketservice van PostNL wordt afgeleverd. Op de avond voor de dag van levering ontvang je een SMS/ email met een tijdsvenster van maximaal x uur waarbinnen je bestelling wordt afgeleverd. Ben je niet thuis dan ontvang je dezelfde dag een email van PostNL. Via de link in de email kun je tot 22:00 uur een nieuwe bezorgdatum kiezen. Doe je dit niet, dan zal PostNL de volgende dag op nieuw een leverpoging doen. Lukt het dan weer niet om te bezorgen dan zal het pakket bij een van je buren worden afgeleverd of een postkantoor in de buurt.

    Heb je jouw bestelnummer nu bij de hand? Klik dan hier om je PostNL levering direct te kunnen volgen.

  • Wat kost de levering?

    Standaardlevering is bij ons gratis, ongeacht uit hoeveel artikelen je bestelling bestaat. Maar je kunt ook een andere leveringsoptie kiezen als die beter uitkomt.