Wij gebruiken cookies om je de best mogelijke service te kunnen bieden en onze advertenties aan te passen aan jouw interesses. Ga hiermee akkoord door verder te surfen op ao.nl of lees hier meer over cookies.

OK

Levering

6 dagen per week, op een dag die jou uitkomt.

Je bestelling kan op bijna alle postcodes in Nederland 6 dagen per week worden bezorgd. Van maandag tot en met zaterdag, helemaal gratis! Als je bestelling vóór 20.00 volledig is afgerond kunnen we je nieuwe apparaat in de meeste gevallen de volgende dag al leveren! Daarnaast bieden we nog verschillende services aan, hieronder vind je een opsomming.

  • Levering op maandag tot en met zaterdag - gratis

    We kunnen je nieuwe apparaat binnen één dag leveren, op bijna elke dag van de week (maandag tot en met zaterdag). Voor het leveren van deze bestellingen betaal je niets. Bestellingen die vóór 20.00 uur worden geplaatst, kunnen worden meegenomen om de volgende dag te worden geleverd. Daarnaast is de beschikbaarheid van deze service per postcode verschillend. In je winkelmandje kun je, nadat je je postcode hebt ingevoerd, bekijken welke leverdagen in jouw regio beschikbaar zijn.

  • Ontzorgen & recyclen van je oude apparaat - gratis

    Als we je een nieuw product bezorgen, kunnen we het oude product voor je meenemen. We nemen je oude apparaat gratis mee terug om te recyclen. Ons bedrijf biedt per dag meer dan duizend producten aan voor recycling. Hierbij worden de regels van de EU-richtlijn WEEE gevolgd. Je betaalt geen extra kosten voor het product dat je wilt laten recyclen. Voordat we langskomen om je nieuwe apparaat te leveren en je oude te recyclen vragen we je alleen om je oude apparaat leeg te ruimen, los te koppelen en vrij te maken van eventuele (inbouw)resten. Klik hier voor meer informatie over deze service.

  • Uitpakken & inspecteren + verpakkingsrecycling - gratis

    De chauffeurs die je bestelling komen leveren, pakken je apparaat uit en controleren of er tijdens het leveringsproces geen schade is ontstaan. Het verpakkingsmateriaal wordt direct weer mee teruggenomen, daar heb je dus geen omkijken meer naar. Deze service is gratis! We bieden deze service niet voor magnetrons, kookplaten of afzuigkappen met een gewicht van 31,5 kg of minder, deze apparaten worden namelijk geleverd door onze partner PostNL. Ook audiovisuele apparatuur als bijvoorbeeld draadloze speakers, koptelefoons en televisies zijn van deze service uitgesloten. Woon je op de Waddeneilanden? Deze service is daar helaas niet beschikbaar.

  • Gratis installatie van vrijstaande was- & vaatwasapparatuur

    De chauffeurs die je apparaat komen brengen zijn getraind zodat ze je optimaal van dienst kunnen zijn, ook bij de aansluiting van je nieuwe vrijstaande vaatwasser, wasmachine of wasdroogcombinatie. Selecteer deze gratis service in het winkelmandje en we regelen we het volgende voor je:

    • We pakken het nieuwe apparaat voor je uit en verwijderen eventuele transportbeveiligingen.
    • We sluiten het apparaat aan op de bestaande waterleiding en een stopcontact.
    • We plaatsen het apparaat waterpas en op precies de goede plek.
    • We testen de werking van je nieuwe apparaat zodat we zeker zijn dat hij goed functioneert.
    • We verzegelen de overbodige leidingen.
    • We nemen het verpakkingsmateriaal weer mee terug. Dat bespaart je moeite en een volle vuilnisbak.

    • Klik hier voor meer informatie over deze service. Helaas is deze service niet beschikbaar voor bestellingen die op de Waddeneilanden worden geleverd.

Bestelstatus van je bestelling volgen Bestelstatus van je bestelling volgen
  • Veelgestelde vragen

  • Leveren jullie alle producten zelf?

    In de meeste gebieden zal je bestelling door onze eigen bezorgers worden geleverd. Op sommige postcodes wordt de bezorging verzorgd door Extra@Home, de premium bezorgservice voor grote huishoudelijke apparatuur van PostNL. Je zult in dit geval alle communicatie omtrent het tijdstip van bezorging van PostNL ontvangen. Heb je een klein apparaat besteld, bijvoorbeeld een magnetron? Deze pakketten worden vaak door PostNL bezorgd.

  • Kan mijn bestelling morgen geleverd worden?

    In de meeste gebieden kan je bestelling de volgende dag al geleverd worden. Op de Waddeneilanden leveren we van maandag tot vrijdag. Voor deze levering zal door de transporteur contact met je worden opgenomen om een afspraak te maken. Dit kan helaas 1 of 2 dagen onvoorziene vertraging opleveren.

  • Hoe word ik op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering?

    Vanaf 7:00 uur 's morgens worden onze apparaten uitgeleverd. Je ontvangt de volgende communicatie over het tijdstip van levering:

      AO bezorging:

    • De avond voor de leveringsdag ontvang je rond 21:30 uur een sms'je en een e-mail met een leveringsvenster van 4 uur.
    • Via de link in de e-mail en sms kun je op de dag van levering vanaf 7:00 uur je bestelling volgen.
    • Ongeveer 30 minuten voor levering bellen de chauffeurs je nog even op, om aan te geven dat ze er bijna zijn.

    Heb je jouw bestelnummer nu bij de hand? Klik dan hier om je AO levering direct te kunnen volgen.


      PostNL bezorging:

    • Je ontvangt op de dag van levering voor 7:30 uur een e-mail en sms met een tijdsvenster van 3 uur.
    • Via de link in de e-mail kun je je bestelling volgen.
    • Ongeveer 30 minuten voor levering ontvang je nog een sms, om aan te geven dat de chauffeurs er bijna zijn.

    Als je een los apparaat van minder dan 31 kg besteld (bijv. kleine magnetrons, afzuigkappen en kookplaten) kan het zijn dat je bestelling door de pakketservice van PostNL wordt afgeleverd. Op de avond voor de dag van levering ontvang je een SMS/e-mail met een tijdsvenster van maximaal 4 uur waarbinnen je bestelling wordt afgeleverd. Ben je niet thuis dan ontvang je dezelfde dag een e-mail van PostNL. Via de link in de e-mail kun je tot 22:00 uur een nieuwe bezorgdatum kiezen. Doe je dit niet, dan zal PostNL de volgende dag opnieuw een leverpoging doen. Lukt het dan weer niet om te bezorgen dan zal het pakket bij een van je buren worden afgeleverd of een postkantoor in de buurt.

  • Brengen jullie mijn nieuwe apparaat ook naar binnen/boven?

    Ja, afgezien van apparaten van minder dan 31 kg (bijvoorbeeld kleine magnetrons, kookplaten en afzuigkappen) zetten wij alle apparaten precies op de plek in huis waar jij wil! Ook als dit op zolder is of je op de vierde verdieping woont zonder lift. Woon je op de 5e etage of hoger? Dan kunnen we je apparaat in verband met de gezondheid van onze chauffeurs alleen naar boven brengen als er een lift aanwezig is waar het apparaat in past en in mag. Houd er rekening mee dat je door het verpakkingsmateriaal tussen de 5 en 10 centimeter bij zowel de hoogte, breedte en diepte van het apparaat op moet tellen. We pakken het apparaat voor je uit en nemen al het verpakkingsmateriaal weer netjes mee terug. Let op: een Amerikaanse koelkast kunnen wij in verband met de afmetingen en het gewicht helaas géén trappen op dragen. Op de begane grond zetten we het apparaat wel voor je op de juiste plaats. Deze service is helaas niet beschikbaar op de Waddeneilanden.

Levering | Hulp | ao.nl