Wij gebruiken cookies om je de best mogelijke service te kunnen bieden en onze advertenties aan te passen aan jouw interesses. Ga hiermee akkoord door verder te surfen op ao.nl of lees hier meer over cookies.

OK

Levering

6 dagen per week, op een dag die jou uitkomt.

Je bestelling kan op alle postcodes in Nederland 6 dagen per week worden bezorgd. Van maandag tot en met zaterdag, helemaal gratis! Als je bestelling vóór 20.00 volledig is afgerond kunnen we je nieuwe apparaat in de meeste gevallen de volgende dag al leveren! Daarnaast bieden we nog verschillende services aan, hier onder vind je een opsomming.

  • Levering op maandag tot en met zaterdag - gratis

    We kunnen je nieuwe apparaat binnen één dag leveren, op bijna elke dag van de week (maandag tot en met zaterdag). Voor het leveren van deze bestellingen betaal je niets. Bestellingen die vóór 20.00 uur worden geplaatst, kunnen worden meegenomen om de volgende dag te worden geleverd. Daarnaast is de beschikbaarheid van deze service per postcode verschillend. In je winkelmandje kun je, nadat je je postcode hebt ingevoerd, bekijken welke leverdagen in jouw regio beschikbaar zijn.

  • Ontzorgen & recyclen van je oude apparaat - gratis

    Als we je een nieuw product bezorgen, kunnen we het oude product voor je meenemen. We nemen je oude apparaat gratis mee terug om te recyclen. Ons bedrijf biedt per dag meer dan duizend producten aan voor recycling. Hierbij worden de regels van de EU-richtlijn WEEE gevolgd. Je betaalt geen extra kosten voor het product dat je wilt laten recyclen. Voordat we langskomen om je nieuwe apparaat te leveren en je oude te recyclen vragen we je alleen om je oude apparaat leeg te ruimen, los te koppelen en vrij te maken van eventuele (inbouw)resten. Klik hier voor meer informatie over deze service.

  • Uitpakken & inspecteren + verpakkingsrecycling - gratis

    De chauffeurs die je apparaat komen brengen pakken je apparaat uit, inspecteren of het apparaat gebreken heeft opgelopen tijdens het leveringsproces én nemen alle troep weer netjes mee terug. Gratis! Het verpakkingsmateriaal wat we meenemen wordt hergebruikt of gerecycled. Daar heb je dus geen omkijken meer naar. Helaas is deze service niet mogelijk voor magnetrons, kookplaten of afzuigkap die minder wegen dan 31,5 kg. Deze apparaten worden namelijk geleverd door onze partner PostNL.

  • Installatie van was- & vaatwasapparatuur - voor maar € 14,99

    De chauffeurs die je apparaat komen brengen zijn getraind zodat ze je optimaal van dienst kunnen zijn, ook bij de aansluiting van je nieuwe vrijstaande vaatwasser, wasmachine of wasdroogcombinatie. Voor een vergoeding van € 14,99 kunnen we daarom de volgende punten voor je uitvoeren:

    • We pakken het nieuwe apparaat voor je uit en verwijderen eventuele transportbeveiliging.
    • We sluiten het apparaat aan op de bestaande waterleiding en een stopcontact.
    • We plaatsen het apparaat waterpas en op precies de goede plek.
    • We testen de werking van je nieuwe apparaat. Zodat we zeker zijn dat hij goed functioneert.
    • We verzegelen de overbodige leidingen.
    • We nemen het verpakkingsmateriaal weer mee terug. Dat bespaart je moeite en een volle vuilnisbak.

    • Klik hier voor meer informatie over deze service.

Bestelstatus van je bestelling volgen Bestelstatus van je bestelling volgen
  • Veelgestelde vragen

  • Leveren jullie alle producten zelf?

    In de meeste gebieden zal je bestelling door onze eigen bezorgers worden geleverd. In de hier onder aangegeven postcodegebieden wordt de bezorging verzorgd door Extra@home, de premium bezorgservice voor groot huishoudelijke apparatuur van PostNL. Je zult in dit geval alle communicatie omtrent het tijdstip van bezorging van PostNL ontvangen.

  • Kan mijn bestelling morgen geleverd worden?

    In de meeste gebieden kan je bestelling de volgende dag al geleverd worden. Op de Waddeneilanden leveren we van maandag tot vrijdag. Voor deze levering zal contact opgenomen worden door de transporteur om een afspraak te maken. Dit kan helaas 1 of 2 dagen onvoorziene vertraging opleveren.

  • Hoe word ik op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering?

    Vanaf 7:00 uur 's morgens worden onze apparaten uitgeleverd. Je ontvangt de volgende communicatie over het tijdstip van levering:

      AO bezorging:

    • De avond voor de leveringsdag ontvang je rond 21:30 uur een sms'je en een e-mailmet een leveringsvenster van 4 uur.
    • Via de link in de email en sms kun je op de dag van levering vanaf 7:00 uur je bestelling volgen.
    • Ongeveer 30 minuten voor levering bellen de chauffeurs je nog even op, om aan te geven dat ze er bijna zijn.

    Heb je jouw bestelnummer nu bij de hand? Klik dan hier om je AO levering direct te kunnen volgen.

      PostNL bezorging:

    • Je ontvangt op de dag van levering voor 7:30 uur een email en sms met een tijdsvenster van 3 uur.
    • Via de link in de email kun je je bestelling volgen.
    • Ongeveer 30 minuten voor levering ontvang je nog een sms, om aan te geven dat de chauffeurs er bijna zijn.

    Als je een los apparaat van minder dan 31 kg besteld (bijv. kleine magnetrons, afzuigkappen en kookplaten) kan het zijn dat je bestelling door de pakketservice van PostNL wordt afgeleverd. Op de avond voor de dag van levering ontvang je een SMS/ email met een tijdsvenster van maximaal x uur waarbinnen je bestelling wordt afgeleverd. Ben je niet thuis dan ontvang je dezelfde dag een email van PostNL. Via de link in de email kun je tot 22:00 uur een nieuwe bezorgdatum kiezen. Doe je dit niet, dan zal PostNL de volgende dag op nieuw een leverpoging doen. Lukt het dan weer niet om te bezorgen dan zal het pakket bij een van je buren worden afgeleverd of een postkantoor in de buurt.

    Heb je jouw bestelnummer nu bij de hand? Klik dan hier om je PostNL levering direct te kunnen volgen.

  • Brengen jullie mijn nieuwe apparaat ook naar binnen/boven?

    Ja, afgezien van apparaten van minder dan 31kg (bij. kleine magnetrons, kookplaten en afzuigkappen) zetten wij alle apparaten precies op de plek in huis waar jij het wil hebben! Ook als dit op zolder is of je op de vierde verdieping woont zonder lift. Woon je op de 5e etage of hoger? Dan kunnen we in verband met de gezondheid van de chauffeurs je apparaat alleen naar boven brengen als er een lift aanwezig is waar het apparaat in past en in mag. We pakken het apparaat vervolgens voor je uit en nemen al het verpakkingsmateriaal weer netjes mee terug. Let op: een Amerikaanse koelkast kunnen wij in verband met de afmetingen en het gewicht helaas géén trappen op dragen. Op de begane grond zetten we het apparaat wel op de juiste plaats.

Levering | Hulp | ao.nl