Onze webshop gebruikt cookies om je shopervaring te optimaliseren. Regel je cookie-instellingen hier of ga akkoord door verder te shoppen.

Accepteren

14 dagen retourgarantie

Ondanks dat je je apparaat zorgvuldig hebt uitgekozen kan het gebeuren dat je toch niet 100% tevreden bent met je apparaat. Binnen 14 dagen kan je je apparaat retourneren en omruilen voor een andere, of de aankoop annuleren. Je kan je retour aanvragen door het digitale formulier op onze pagina "Bestelling annuleren" in te vullen, of door ons een e-mail te sturen naar [email protected] Voor het ophalen van een groot apparaat dat wij met onze eigen chauffeurs bij je hebben gebracht maken we graag een ophaalafspraak. Een apparaat dat met de pakketservice van PostNL naar je is toegestuurd kan je zelf (gratis) terugsturen naar ons antwoordnummer.

Geld terug

Wil je de aankoop annuleren, heb je je apparaat niet gebruikt en zit het nog in de originele verpakking? Dan storten we na ontvangst van je retour het aankoopbedrag volledig terug binnen 5 dagen. Wanneer we het apparaat zelf bij je hebben gebracht en hebben uitgepakt is het geen probleem dat je geen verpakking meer hebt.

 

Wil je de aankoop annuleren, maar heb je het apparaat al gebruikt? Natuurlijk mag je het product uit de verpakking halen en goed bekijken. Als je het al gebruikt of geïnstalleerd hebt houden we tot 50% van het aankoopbedrag in om waardeverlies van het apparaat te dekken.

 

Heb je gebruik gemaakt van onze premium installatieservice en wil je de aankoop na levering en installatie annuleren? Dan storten we de kosten voor de installatie niet terug.

Apparaten voor persoonlijke verzorging

Producten die je gebruikt bij je persoonlijke verzorging, zoals tandenborstels en scheerapparaten kan je in verband met hygiëne nooit ruilen of retourneren.

Ruilen

Als het product niet helemaal aan je verwachtingen voldoet, of tóch iets te groot of te klein is, mag je het binnen 14 dagen altijd omruilen voor een ander apparaat. Bel gerust onze klantenservice, dan bespreken we je wensen en helpen we je graag een apparaat uit te zoeken dat wel precies goed is.

Klantenservice

Onze klantenservicemedewerkers staan in ons kantoor in Utrecht altijd voor je klaar wanneer je vragen hebt over het terugsturen van je product.

Kapot

Is je apparaat kapot binnen de zichttermijn van 14 dagen? Wij zullen er alles aan doen om samen met jou tot een passende oplossing te komen. Is je grote apparaat dat wij zelf hebben afgeleverd kapot buiten de zichttermijn van 14 dagen? We adviseren je om rechtstreeks contact op te nemen met de serviceafdeling van de fabrikant, zodat zij telefonisch naar een passende oplossing kunnen zoeken of een monteursafspraak met je kunnen maken. (Is je kleine apparaat dat we via de pakketservice hebben gestuurd kapot buiten de zichttermijn van 14 dagen? Meld je apparaat aan voor reparatie bij e-care.)

Andere services

Onze 14 dagen retourgarantie geldt ook voor eventuele extra services die je hebt besteld (zoals de-installatie of recycling). Als je extra services voor een product hebt besteld, worden deze automatisch geannuleerd zodra de bestelling voor het product wordt geannuleerd (tenzij de service al is uitgevoerd).
Als je een extra service bestelt en die expliciet binnen 14 dagen na de bestelling laat uitvoeren (bijvoorbeeld door een gewenste leverdatum op te geven), dan doe je daarmee afstand van je recht op annulering en zijn wij niet verplicht de kosten van dergelijke extra diensten te vergoeden.

Gebreken

Als je denkt dat je product gebreken vertoont, zullen wij ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. In zo'n geval vragen we je om informatie over het product en het probleem en kunnen we een inspectiebezoek van een technicus voorstellen. Als het product inderdaad gebreken vertoont, zullen we een oplossing voorstellen die in overeenstemming is met je wettelijke rechten.