Onze webshop gebruikt cookies om je shopervaring te optimaliseren. Regel je cookie-instellingen hier of ga akkoord door verder te shoppen.

Accepteren

Klachten

Onze excuses voor het ongemak. Wij doen er alles aan om je zo gelukkig mogelijk te maken, maar ook wij zijn maar gewoon mensen. Het is mogelijk dat er iets fout gaat, en daar willen we graag van leren. Jouw feedback is daarom erg belangrijk voor ons.

Het beste wat je kunt doen is door middel van één van onderstaande manieren contact met ons opnemen:

  • Op maandag tot en met vrijdag kan je tussen 07.00 en 20.00 uur contact opnemen met onze klantenservice via het nummer 030 8080 700 of per email [email protected]. Op zaterdag is de klantenservice tussen 07.00 en 17.00 uur bereikbaar. Op zondag is onze klantenservice gesloten.
  • Je kunt je klacht ook per brief naar ons opsturen, dit is ons adres:

    AO.NL B.V
    t.a.v. Klantenservice
    Nijverheidsweg 33
    3534 AM
    Utrecht


  • Het kan zijn dat je een onafhankelijke partij naar je klacht wilt laten kijken. Zo kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag of aan de Geschillencommissie van de Europese Unie: het Europees ODR Platform.
  • Klik hier om onze algemene contactpagina te bekijken.


We beantwoorden alle e-mails binnen 24 uur en alle brieven binnen 14 dagen.