Wij gebruiken cookies om je de best mogelijke service te kunnen bieden en onze advertenties aan te passen aan jouw interesses. Ga hiermee akkoord door verder te surfen op ao.nl of lees hier meer over cookies.

OK

Contact

  • Levering

  • Wanneer leveren jullie?

    We kunnen bijna alle artikelen 6 dagen per week leveren, ook ’s avonds en op zaterdag. Als je haast hebt, kun je je bestelling de volgende dag laten leveren. Klik hier voor meer informatie over onze levering.

  • Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

    De avond voor de leveringsdag ontvang je van ons of van onze partner PostNL een sms'je/e-mail met een leveringsvenster van 4 uur waarbinnen we langskomen. Wordt je apparaat door ons uitgeleverd dan kun je via 'Je bestelling volgen' precies zien waar je nieuwe apparaat zich op dat moment bevindt. Je kunt het leveringsteam 'volgen' en zien hoe laat je bestelling ongeveer wordt geleverd. De informatie in deze service wordt elke 5 minuten bijgewerkt. Wordt je apparaat door PostNL uitgeleverd dan kun je hier het beste je levering volgen. Klik hier voor meer informatie over leveringen.

  • Waar vind ik actuele informatie over mijn levering?

    Als je bestelling door ons zelf wordt geleverd vind je de meest actuele informatie over je levering op de pagina 'Je bestelling volgen'. Deze pagina wordt om de 5 minuten vernieuwd en geeft je dus een up-to-date beeld van waar je bestelde apparaat is. Hier kun je ook je leveringsgegevens aanpassen en je factuur printen. Als je apparaat door PostNL wordt geleverd ontvang je van PostNL bericht over het tijdstip van de bezorging.

  • Na de levering

  • Mijn product werkt niet goed. Wat moet ik doen?

    Als je product niet goed werkt, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen je dan proberen te helpen. Als het echt iets is wat wij niet kunnen oplossen, dan zullen we bij de leverancier navragen hoe het probleem verholpen kan worden. Dit kan wat langer duren.Tip: probeer eerst even of je vraag misschien al wordt beantwoord op de pagina 'Producthulp'.

  • Ik heb geen factuur gekregen. Kan ik deze nog ergens vinden?

    Je factuur ontvang je binnen 72 uur na de levering per mail. Je kunt hem ook zelf printen via de pagina 'Je bestelling volgen'.

  • Ik wil mijn product retourneren. Hoe werkt dat?

    Je kunt je product ruilen voor een nieuw exemplaar of je geld terug vragen, maar alleen als je het product nog niet hebt gebruikt. Meer informatie vind je op de pagina '30 dagen retourgarantie'.

  • Ik heb een klacht, waar kan ik mij melden?

    Je feedback is belangrijk voor ons! We willen ons graag verbeteren met je opbouwende kritiek. Dus heb je een klacht? Kijk dan voor meer informatie hierover op onze 'klachtenpagina'.

  • Je bestelling

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Door een product toe te voegen aan je winkelmandje en daar het gehele betaalproces af te ronden plaats je een bestelling. Je ontvangt na een succesvolle afronding van het bestelproces ook nog een bevestigingsmail van ons waar je gehele bestelling nogmaals wordt weergegeven. Mocht je problemen hebben met bestellen, neem dan contact op met onze klantenservice op het nummer 030 8080 700.

  • Waarom kan mijn bestelling niet de volgende dag worden geleverd?

    Tot hoe laat je kunt bestellen met de service 'Levering volgende dag' is afhankelijk van waar je woont. Om de best mogelijke service te garanderen, gebruiken we hiervoor verschillende eindtijden, variërend van 19:00 tot 0:00 uur. Als deze optie niet wordt weergegeven in je winkelmandje, is hij niet beschikbaar.

  • Ik weet nog niet wanneer ik mijn bestelling wil laten leveren.

    Geen probleem. Als je vandaag bestelt, betaal je de prijs die vandaag geldt. Als je de datum na je bestelling wilt veranderen, hoef je ons alleen maar even te bellen op het nummer 030 8080 700.

  • Kunnen jullie het nieuwe apparaat voor me aansluiten?

    Ja, dat kan. We kunnen je vrijstaande wasdroogcombinatie, vrijstaande vaatwasser of vrijstaande wasmachine gratis voor je aansluiten. We doen het volgende voor je:

    • We pakken het nieuwe apparaat voor je uit en verwijderen eventuele transportbeveiliging.
    • We sluiten het apparaat aan op de bestaande waterleiding.
    • We plaatsen het apparaat waterpas en op precies de goede plek.
    • We testen de werking van je nieuwe apparaat. Zodat we zeker zijn dat hij goed functioneert.
    • We verzegelen de overbodige leidingen.
    • We nemen het verpakkingsmateriaal weer mee terug. Dat bespaart je moeite en een volle vuilnisbak.
  • Kunnen jullie mijn oude apparaat meenemen?

    Ja, dat kan. We nemen je oude apparaat gratis mee om te recyclen! Je kan deze service selecteren in je winkelmandje. Klik hier voor meer informatie over deze service.

  • Voordat je gaat bestellen

  • Is het product op voorraad?

    Maar liefst 95% van de producten die we verkopen kan direct vanuit ons magazijn worden geleverd. Als bij een artikel staat dat het de volgende dag leverbaar is, dan hebben we het sowieso op voorraad. Als een artikel pas over een paar dagen leverbaar is, dan heeft de fabrikant het op voorraad en is de weergegeven datum onze eerst mogelijke leverdatum.

  • Geven jullie korting of laagsteprijsgarantie?

    Als je een artikel ergens anders goedkoper vindt, dan passen wij de prijs graag voor je aan. Meer informatie vind je op de pagina 'Laagsteprijsgarantie'. Af en toe zetten we een kortingscode op bepaalde producten. Zo'n code is gedurende een bepaalde tijd en zolang de voorraad strekt geldig.

Telefoon 030 8080 700

MA-VRIJ 07:00 - 20:00
ZA 07:00 - 17:00
ZO 12:00 - 17:00


E-mail

Als je een e-mail stuurt naar klantenservice@ao.nl of hieronder je gegevens invult, reageren we binnen 24 uur.

Geef ten minste één teken in. Geef een geldig e-maildres op. Geef ten minste één teken in. We hebben wat meer informatie nodig. Schrijf een boodschap van 10 à 1400 tekens.
Verzenden
Sorry, er is een fout opgetreden bij het verzenden van je bericht. Probeer het opnieuw of stuur een mail naar bovenstaand e-mailadres. Bedankt voor je bericht, we laten snel iets van ons horen.

Post

AO.NL B.V
Nijverheidsweg 33
3534 AM Utrecht
Nederland


KvK nummer: 62273051

BTW-identificatienummer: NL854739336B01

Staat jouw vraag niet tussen bovenstaande vragen?
Kijk dan onder het kopje "Veelgestelde vragen"
of neem contact op met onze klantenservice.