Onze webshop gebruikt cookies om je shopervaring te optimaliseren. Regel je cookie-instellingen hier of ga akkoord door verder te shoppen.

Accepteren

Veelgestelde vragen

Bestellen

  • Hoe en wanneer kan ik bestellen?

    Je kunt artikelen bestellen via deze website of bij de klantenservice. Telefonisch bestellen kan alleen als je wilt betalen met een iDeal, creditcard of "Klarna achteraf betalen". De klantenservice is te bereiken op het nummer 030 8080 700 en is geopend op de volgende tijden:

    • Maandag tot en met vrijdag van 7:00 tot 20:00 uur.
    • Zaterdag van 07:00 tot 17:00 uur.
    • Zondags gesloten.

  • Tot hoe laat kan ik artikelen bestellen die ik de volgende dag in huis wil hebben?

    Bestellingen die vóór 22.00 uur worden geplaatst, kunnen de volgende dag worden geleverd, afhankelijk van waar je woont en de beschikbaarheid van onze chauffeurs. In je winkelmandje kun je, nadat je je postcode hebt doorgegeven, bekijken of deze service ook in jouw regio beschikbaar is. Let op: voor een bestelling met Premium Installatie kan de levertermijn afwijken. Na het plaatsen van de bestelling nemen wij binnen 1 werkdag met je op om een levermoment af te stemmen.

  • Hoe weet ik of het artikel past?

    We proberen bij elk artikel de afmetingen aan te geven. Mocht je bij een bepaald artikel toch de afmetingen missen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice (tel. 030 8080 700).

    Let op: de afmetingen zijn altijd exclusief uitstekende onderdelen zoals bedieningsknoppen en -hendels. Alleen de behuizing van het artikel is inbegrepen. We proberen alle maten en gewichten zo nauwkeurig mogelijk op de website te vermelden, maar ze kunnen altijd iets afwijken.

  • Wanneer krijg ik een bevestiging dat mijn artikel leverbaar is?

    De beschikbare leverdatums van artikelen staan op de website, zodat je zelf een dag kunt uitkiezen die je uitkomt. Vervolgens ontvang je een e-mail ter bevestiging of neemt een van onze medewerkers binnen 48 uur contact met je op om te bevestigen dat het product op voorraad is en om een leverdatum af te spreken.

  • Kan ik artikelen retourneren?

    Je dient het product in goede staat, in ieder geval niet later dan 30 dagen na de dag waarop je hebt aangegeven te willen annuleren, aan ons te retourneren. Je bent op tijd als je het product terugstuurt voordat de termijn van 30 dagen is verstreken. Als je je bestelling annuleert, ontvang je alle betalingen terug die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele uitgevoerde services) binnen 14 dagen nadat wij je bestelling retour ontvangen hebben. Kijk voor meer informatie bij onze retourgarantie.

  • Wat moet ik doen als mijn artikel gebreken vertoont?

    Als je merkt dat je product gebreken vertoont, dan zullen we ons best doen om het probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Aarzel niet en bel ons op telefoonnummer 030 8080 700, dan kunnen we je verder helpen.

  • Zit er garantie op mijn artikel?

    Laten we vooropstellen dat de wettelijke garantie altijd van toepassing is op je aankoop. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De aangeboden eigen en fabrieksgaranties doen geen afbreuk aan deze wettelijke garantie.

    Meestal krijg je 2 jaar garantie op alle onderdelen en werkuren, maar soms biedt de fabrikant 5 of zelfs 10 jaar garantie. Het kan zijn dat je je hiervoor moet aanmelden. Onze medewerkers kunnen je daar meer over vertellen.

    Denk er ook aan dat de garantie alleen geldt voor huishoudelijk gebruik en dat artikelen die voor commerciële doeleinden worden gebruikt misschien niet gedekt worden.

  • Krijg ik exact het model dat ik op de website heb gezien?

    De afbeeldingen van artikelen op onze website dienen alleen ter illustratie. We proberen altijd de kleuren van artikelen juist weer te geven, maar we kunnen niet garanderen dat deze exact hetzelfde zijn als die van het artikel dat je ontvangt. Kleuren kunnen per fabrikant verschillen. We doen altijd ons uiterste best de juiste productspecificaties op onze website te zetten. Maar onderzoek en ontwerp staan niet stil en producten worden continu verder ontwikkeld. Dit betekent dat specificaties soms zonder waarschuwing worden aangepast.

  • Kan ik een factuur krijgen?

    Uiteraard, na levering ontvang je je factuur automatisch per e-mail. Je kunt je factuur ook via de pagina 'je bestelling volgen' naar je eigen e-mailadres toe laten sturen. Hulp nodig? Neem gerust contact met ons op.

Betalen

  • Op welke verschillende manieren kan ik online betalen?

    Je kunt bij ons via iDEAL, Visa, Klarna achteraf betalen, MasterCard en PayPal betalen. Voor meer informatie over al onze betaalwijzes klik hier.

  • Moet ik extra betalen als ik met iDEAL, Klarna, Visa, MasterCard of PayPal betaal?

    Voor betalingen via iDEAL, Visa, Klarna achteraf betalen, MasterCard en PayPal worden geen extra kosten in rekening gebracht.

  • Kan ik ook bij aflevering betalen?

    Het is helaas nog niet mogelijk om je bestelling bij de chauffeur te betalen. Wel bieden we de mogelijkheid om te betalen via Klarna. Door deze betaalwijze te kiezen, ontvang je binnen 72 uur na aflevering een factuur van Klarna per e-mail. Vervolgens heb je 14 dagen de tijd om het bedrag via iDEAL of bankoverschrijving te voldoen.

  • Wat houdt betalen met Klarna in?

    Met betalen via Klarna heb je de mogelijkheid om 14 dagen na levering van je bestelling te betalen. Je doet dit door bij het afrekenen van de producten in je winkelmandje Klarna als betaalwijze te kiezen. Binnen 72 uur na levering ontvang je per e-mail je factuur van Klarna. Vervolgens heb je 14 dagen de tijd om het bedrag te voldoen via iDEAL of per bankoverschrijving.

  • Waarom werkt Klarna niet als betaalwijze?

    AO werkt samen met Klarna, wat een eigen acceptatiebeleid heeft waar we geen invloed op hebben. Indien je Klarna niet kunt kiezen als betaalwijze en je wil inzicht in de reden daarvan, kun je rechtstreeks contact opnemen met Klarna via klarna.nl. Voor de algemene voorwaarden van Klarna achteraf betalen klik je hier.

  • Kan ik ook op een andere manier betalen dan online?

    Natuurlijk. Als je contact opneemt met onze klantenservice (tel. 030 8080 700), kan je een telefonisch een bestelling plaatsen die via Klarna, Creditcard of iDeal afgerekend kan worden.

  • Kan ik mijn kaartgegevens veilig online verzenden?

    Uiteraard, wij coderen je kaartgegevens namelijk met de standaardtechnologie SSL. Dat betekent dat we alle gegevens veilig opslaan in ons systeem, zodat niemand erbij kan.

Leveren

  • Waar kunnen jullie leveren?

    Op alle postcodes in Nederland kunnen we 6 dagen per week leveren. klik hier voor meer informatie over jouw levering.

  • Hoe word ik op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering?

    Vanaf 7:00 uur 's morgens worden onze apparaten uitgeleverd. Je ontvangt de volgende communicatie over het tijdstip van levering:

    AO bezorging:

    • De avond voor de leveringsdag ontvang je rond 23:00 uur een sms'je en een e-mail met een leveringsvenster van 4 uur.
    • Via de link in de email en sms kun je op de dag van levering vanaf 7:00 uur je bestelling volgen.
    • Ongeveer 10-30 minuten voor levering bellen de chauffeurs je nog even op, om aan te geven dat ze er bijna zijn.

    Heb je jouw bestelnummer nu bij de hand? Klik dan hier om je AO levering direct te kunnen volgen.


    PostNL bezorging:
    • Je ontvangt op de dag van levering voor 7:30 uur een email en sms met een tijdsvenster van 3 uur.
    • Via de link in de email kun je je bestelling volgen.
    • Ongeveer 10-30 minuten voor levering ontvang je nog een sms, om aan te geven dat de chauffeurs er bijna zijn.


    Als je een los apparaat van minder dan 31 kg besteld (bijv. kleine magnetrons, afzuigkappen en kookplaten) kan het zijn dat je bestelling door de pakketservice van PostNL wordt bezorgd. Op de avond voor de dag van levering ontvang je een SMS/ email met een tijdsvenster van maximaal 3 uur waarbinnen je bestelling wordt bezorgd. Ben je niet thuis dan ontvang je dezelfde dag een email van PostNL. Via de link in de email kun je tot 22:00 uur een nieuwe bezorgdatum kiezen. Doe je dit niet, dan zal PostNL de volgende dag op nieuw een leverpoging doen. Lukt het dan weer niet om te bezorgen dan zal het pakket bij een van je buren worden bezorgd of een postkantoor in de buurt.

  • Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

    Dankzij de service 'Je bestelling volgen' hoef je niet de hele dag thuis te wachten op de levering van je bestelling. De service wordt geactiveerd op het moment dat je je bestelling voltooit en is bereikbaar via onze website of via de bevestigingse-mail die je van ons hebt ontvangen. Als je apparaat door onze partner PostNL wordt geleverd dan sturen zij je een 'volg je bestelling' e-mail en sms'je toe.

  • Hoe zie ik wanneer mijn artikelen worden geleverd?

    De leverdatum wordt bevestigd op het moment dat je deze kiest in je winkelmandje. Heel af en toe kunnen we een leverdatum op het moment van aankoop nog niet bevestigen. In zo'n geval neemt één van onze medewerkers contact met je op om te bevestigen dat het product op voorraad is en om een leverdatum af te spreken. Dit is bijvoorbeeld het geval als je voor Premium Installatie kiest, of als een apparaat nog binnen moet komen in ons magazijn.

  • Gebeurt het ook wel eens dat jullie een artikel niet kunnen leveren?

    Voor grote apparaten, zoals een Amerikaanse koelkast, moet de levering extra zorgvuldig gepland worden. We willen graag weten hoe de ingang van je huis eruitziet en of we trappen, smalle gangen en/of moeilijke bochten (vooral op de trap) tegenkomen. Let op: wij kunnen Amerikaanse Koelkasten helaas geen trappen op of af tillen.

    Het kan voorkomen dat we een product niet bij je in huis kunnen afleveren. In dat geval bieden we levering van het product altijd zo dichtbij mogelijk aan, bijvoorbeeld onderaan de trap of in de garage. Wij kunnen bijvoorbeeld geen leveringen op zolderetages met zogeheten vlizotrappen uitvoeren. Indien je een levering op zolder uitgevoerd wil hebben is dit alleen mogelijk indien je een vaste trap naar zolder hebt. Mocht je twijfelen of we de levering bij je uit kunnen voeren, neem dan contact op met onze klantenservice via 030-8080 700. We denken graag met je mee!

  • Wat gebeurt er als jullie niet kunnen leveren?

    Heel af en toe gebeurt er iets waardoor we je adres niet kunnen bereiken, bijvoorbeeld als er een weg is afgesloten vanwege noodweer. We doen altijd ons best om te leveren, maar als we verwachten dat we dat op bepaalde dagen niet kunnen, worden die dagen grijs gemarkeerd in de leveringskalender.

  • Ik heb haast!

    Als je een bestelling plaatst, dan weet je zeker dat je de op dat moment geldende prijs betaalt. Je kunt zelf een dag uitkiezen die je goed uitkomt om je bestelling te laten leveren. Als je haast hebt, kun je kiezen voor de service 'Levering volgende dag'. De beschikbaarheid van deze service is afhankelijk van je postcode. Let op: bij een bestelling met Premium Installatie is deze service mogelijk niet beschikbaar.

  • Wat kost de levering?

    Standaardlevering is bij ons gratis, ongeacht uit hoeveel artikelen je bestelling bestaat. Meer informatie over onze leverservice vind je hier

    .
  • Kan ik een afgesproken leverdatum nog wijzigen?

    Jazeker, je kunt de leverdatum nog tot een dag van tevoren wijzigen via de pagina 'Je bestelling volgen'. Neem gerust contact met ons op als je hulp nodig hebt.

  • Als ik meerdere artikelen tegelijkertijd bestel, worden ze dan ook tegelijkertijd geleverd?

    Ja, je hele bestelling wordt in één keer geleverd, ongeacht hoeveel artikelen en hoeveel verschillende merken je hebt besteld.

  • Waarom kan ik mijn gewenste leverdatum niet selecteren?

    In stap 2 van het afrekenproces kun je je leverdatum kiezen. Alle beschikbare leverdata voor de komende week worden weergegeven, en met de pijltjes bovenaan kun je tot 4 weken vooruitkijken. De beschikbare data worden weergegeven, met daarbij de prijs van levering op die dag. Om je de best mogelijke service te bieden, worden beschikbare data weergegeven op basis van je postcode en de beschikbaarheid van onze chauffeurs. Sommige data en tijden zijn populairder dan andere en in drukke perioden zullen sommige data vol zitten. Onze leveringskalender wordt continu bijgewerkt met beschikbare opties.

  • Kan ik de leverdatum in mijn account aanpassen?

    Je kunt de leverdatum nog tot een dag van tevoren wijzigen via de pagina 'Je bestelling volgen'. Als je iets anders aan de bestelling wilt aanpassen, kan je contact met ons opnemen.

  • Brengen jullie mijn nieuwe apparaat ook naar binnen/boven?

    Ja, afgezien van magnetrons en andere kleine huishoudelijke apparaten zetten wij alle apparaten precies op de plek in huis waar jij het wil hebben! Ook als dit op zolder is of je op de vierde verdieping woont en er geen lift aanwezig is. Woon je op de vijfde etage of hoger? Dan kunnen we in verband met de gezondheid van de chauffeurs je apparaat alleen naar boven brengen als er een lift aanwezig is waar het apparaat in past en in mag. Let op: een Amerikaanse koelkast kunnen wij in verband met de afmetingen en het gewicht helaas géén trappen op dragen. Op de begane grond zetten we het apparaat wel op de juiste plaats.

  • Vanaf hoe laat kunnen jullie mijn apparaat komen leveren?

    Vanaf 7:00 uur 's morgens worden onze apparaten uitgeleverd. De avond voor de leveringsdag sturen we je een sms'je(AO) of een e-mail(PostNL) met een leveringsvenster van 4 uur. Het kan dus zijn dat je als eerste aan de beurt bent en we al om 7:00 uur bij je op de stoep staan.

Inbouwen & aansluiten

  • Welke apparaten kunnen jullie inbouwen & aansluiten?

  • Welke apparaten kunnen jullie aansluiten?

    De volgende apparaten kunnen we gratis voor je aansluiten:

    het is ook mogelijk je apparaat te laten aansluiten op eenTrekschakelaar . Let op: voor een aansluiting op een trekschakelaar betaal je extra kosten.


    Meer informatie over al onze services vind je hier

  • Wat kost een installatie?

    De prijs van een inbouw of installatie verschilt per apparaattype. Meer informatie over onze services vind je hier

  • Hoe lang duurt het installeren?

    Dat kunnen we niet voorspellen, elke installatie kan anders zijn. Over het algemeen kun je rekenen op zo'n 45 minuten per installatie. Onze chauffeurs doen dit werk iedere dag en installeren je apparaat veilig en zo snel mogelijk.

  • Wat valt er precies onder jullie installatieservice?

    Als je in je winkelmandje voor onze installatieservice kiest, sluiten de bezorgers je nieuwe apparaat voor je aan. Onder deze service valt ook dat wij het nieuwe apparaat voor je uitpakken en het verpakkingsmateriaal weer meenemen. Als de installatieservice niet wordt weergegeven in je winkelmandje is het niet mogelijk de installatieservice te gebruiken. Onder 'Services' vind je meer informatie over al onze services.

  • Brengen de chauffeurs zelf de benodigde installatieaccessoires mee?

    Dit verschilt per product. Verschillende merken leveren een verschillend aantal installatieaccessoires mee bij een product. Soms is het nodig dat je zelf nog een accessoire koopt bij de bouwmarkt. Onze chauffeurs beschikken over een standaarduitrusting om de installatie uit te voeren. Bekijk voor een meer specifiek antwoord op deze vraag de productspecificaties bij ‘wat hoort er bij?’ op onze website. Bij twijfel kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice via 030-8080700.

  • Koppelen jullie mijn oude product ook los?

    Nee, als je wil dat we je oude apparaat gratis meenemen en ter recycling aanbieden, vragen we je ervoor te zorgen dat het apparaat losgekoppeld, leeg en schoon is.Kies je voor Premium Installatie? Dan kun je het apparaat aangesloten laten en koppelen onze monteurs het voor je los of bouwen het uit.

  • Mijn apparaat is al geleverd. Kan ik alsnog de installatieservice bestellen?

    Nee, als je wil dat we je oude apparaat gratis meenemen en ter recycling aanbieden, vragen we je ervoor te zorgen dat het apparaat losgekoppeld, leeg en schoon is. Kies je voor onze inbouw installatie- of trekschakelaar service, dan regelen wij het uitbouwen voor je! Dan kun je het apparaat aangesloten laten en koppelen onze monteurs het voor je los of bouwen het uit. Zorg in dit geval wel dat het apparaat goed toegankelijk is en zonder aanpassingen aan je keuken of inrichting kan worden uitgebouwd.

  • Krijg ik mijn geld terug als mijn product niet kan worden aangesloten?

    Als er iets fout is gegaan met de installatie, neem dan contact met ons op. We proberen het probleem dan direct op te lossen. Lukt dit niet dan plannen we zo snel mogelijk een nieuwe afspraak in om het probleem te verhelpen. Mocht het uiteindelijk niet lukken om je apparaat correct te installeren dan krijg je uiteraard je geld terug.