ao.nl

Bedankt voor jouw bezoek op ao.nl.

Helaas is onze webshop niet meer actief.

Tot en met 18-12-2019 leveren wij reeds geplande bestellingen uit op de afgesproken of door jou gekozen datum. Deze orders zijn te volgen via ‘volg mijn bestelling’, klik hier : https://bestelstatus.ao.nl/ao-login/nl.html

FAQ

Ik heb voor 13-12-2019 een bestelling geplaatst, wordt mijn bestelling nog geleverd?

Ja, alle geplande leveringen gaan door. Mocht dit om onvoorziene omstandigheden anders zijn, nemen we direct contact met je op.

Hoe laat komen jullie leveren?

De avond voor de levering ontvang je per e-mail en SMS rond 23.30 het tijdvenster van 4 uur waarin je onze bezorgers kan verwachten. Dat tijdvenster kunnen we helaas niet wijzigen. Wanneer de chauffeurs wegrijden bij de klant die voor jou aan de beurt was bellen ze je even dat ze eraan komen. Kleine apparaten sturen we met de pakketdienst van PostNL, zodra wij je pakketje aan heb hebben overhandigd en zij hebben het aangenomen ontvang je van PostNL een e-mail over de verwachte levertijd en met een link naar de track&trace. (In december is er topdrukte bij PostNL, daardoor kan het voorkomen dat de levering vertraging oploopt.)

Ik wil mijn geleverde apparaat binnen de retourtermijn (van 14 dagen) terug sturen, kan dit?

Uiteraard houden we ons aan de wettelijke retourtermijn en handelen dit graag netjes voor je af. Bel of mail ons voor de verdere afhandeling. Zie onze contactgegevens.

Ik wil mijn factuur downloaden.

Je kan je factuur hier: https://bestelstatus.ao.nl/ao-login/nl.html) downloaden door in te loggen met het bestelnummer en de postcode van het leveringsadres. Het bestelnummer vind je in de bevestigingse-mail en SMS die we hebben gestuurd toen je de bestelling plaatste en in de e-mail en SMS met het tijdvenster dat we stuurden voor de levering. Ook vind je daarin een link naar Track Your Order.

Hoe zit het met mijn AO Zorgvrij verzekering?

Heb je een AO Zorgvrij verzekering bij ons afgesloten bij Domestic & General voor je apparaat? Dan kan je bij hen terecht met al je vragen over de verzekering en met problemen met je apparaat. Je verzekering bij hen loopt ook na onze sluiting gewoon door zoals je gewend bent en volgens de voorwaarden die je hier kan vinden : https://media.ao.com/nl/cmsimages/service/pdf/algemene_verzekeringsvoorwaarden.pdf). Je kan Domestic & General bereiken via hun service hotline op 0800 4564 564.

Heb je een andere vraag?

Wij staan je graag telefonisch te woord van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 en zijn bereikbaar op 030 – 80 80 700. Je kan ons ook per e-mail bereiken: [email protected]