ao.nl

Bedankt voor jouw bezoek op ao.nl.

Helaas is onze webshop niet meer actief.

FAQ

Ik wil mijn factuur downloaden.

Je kan je factuur hier: https://bestelstatus.ao.nl/ao-login/nl.html downloaden, door in te loggen met het bestelnummer en de postcode van het leveringsadres. Het bestelnummer vind je in de bevestigingsmail.

Tevens is het bestelnummer te vinden in de SMS met het tijdvenster welke we hebben gestuurd de avond voor de levering. Het ordernummer staat aan het einde van de link waarmee je je bestelling kon volgen. Het bestelnummer begint met ANL, BON of NXN.

Hoe zit het met mijn AO Zorgvrij verzekering?

Heb je een AO Zorgvrij verzekering bij ons afgesloten? Deze verloopt via Domestic & General. Bij hen kan je terecht met al je vragen over deze verzekering. Deze verzekering loopt ook na onze sluiting gewoon door zoals je gewend bent en volgens de geldende voorwaarden.

Deze voorwaarden zijn hier terug te vinden;

https://media.ao.com/nl/cmsimages/service/pdf/algemene_verzekeringsvoorwaarden.pdf

Domestic & General is te bereiken via hun service hotline op 0800 4564 564.

Het door mij gekochte product is defect binnen de garantietermijn, wat nu?

Dat wij niet meer actief zijn heeft geen invloed op de inhoud en duur van de garantie. Je hebt recht op reparatie of vervanging vanuit de leverancier van het betreffende merk. Je kunt dus rechtstreeks contact met hen opnemen.

Het door mij gekochte product is defect na de garantietermijn, wat nu?

Ook nadat de fabrieksgarantie is verlopen heb je als consument recht op een deugdelijk product. De voorwaarden verschillen per product en fabrikant. Raadpleeg de informatie die de fabrikant hierover beschikbaar heeft en/of neem contact met de betreffende fabrikant op.